Serviciile aplicatiei pe scurt
VreauProiect - consultantul tau online si acceleratorul tau in dezvoltare
Da, se poate! Nu te opri la identificarea zecilor de surse de finantare pe care este posibil sa fii eligibil, ci verifica online pe aceeasi platforma potrivirea dintre oricare din fondurile disponibile si nevoile tale, prin doar cateva click-uri.
De Ce VreauProiect.ro?
Accesibila oricui, oricand, de oriunde: antreprenori, companii, ONG-uri si entitati publice, fara programari cu consultanti.
Clara! Simplifica informatiile direct din Ghidurile de finantare - deschise si viitoare -, iar tu nu ai nevoie de un expert in accesare fonduri.
Eficienta! Nu trebuie sa citesti pagini intregi din Ghidurile de finantare cu conditi de eligibilitate care nici macar nu se aplica tie.
Usor de folosit! Prin cateva click-uri ajungi la un document de cateva pagini cu tot ce trebuie si vrei sa stii, structurat si personalizat.
Personalizata! Pentru ca obtii o Fisa de proiect cu informatii care se aplica doar tie si nevoii tale pentru finantarea ideii tale de dezvoltare.
Fara greseli! Informatiile sunt preluate din documente oficiale direct de expertii nostrii cu experienta in accesarea si implementarea fondurilor europene.
Rapida! Automatizarea prin aplicatia VreauProiect permite verificarea completa si detaliata pentru evaluarea proiectului.
Cooperare. Poti primi si trimite invitatii catre potentiali parteneri eligibili pe sursele de finantare deschise.
✓Platforma iti ofera independenta in dezvoltarea ideii proprii de proiect prin centralizarea si digitalizarea ghidurilor sub forma de variante simple de raspuns. Informatiile oferite de platforma sunt particularizate si actualizate in timp real in functie de selectiile tale.
X Altfel, oportunitatea de finantare a
unei idei de proiect este accesibila doar prin ghiduri complexe de
verificare a eligibilitatii care conduce la nevoia de a consulta un expert. Timpul
si costurile alocate pentru obtinerea informatiilor privind conditiile de
eligibilitate si obligatiilor care trebuie indeplinite reprezinta bariere in continuarea
demersurilor pentru obtinerea de finantare.
Serviciile noastre
1. Credite pentru crearea fiselor de proiect: Verificarea online a eligibilitatii solicitantului, activitatilor si investitiilor propuse prin achizitionarea si rularea unei fise de proiect. O fisa de proiect poate fi utilizata pentru o singura idee de proiect si pentru o singura sursa de finantare, si editata ulterior pe baza aceluiasi credit.
Creditul pentru realizarea unei fise de proiect sub forma de document PDF structurat in urma parcurgerii pasilor din platforma permite:
- verificarea eligibilitatii solicitantului, activitatilor si investitiei propuse,
- alegerea activitatilor si optimizarea bugetului,
- parcurgerea criteriilor de selectie si calculul punctajului pentru proiect,
- furnizarea listei documentelor relevante pentru proiect,
- crearea, salvarea si editarea ulterioara a fisei de proiect din lista creata.
Vezi AICI cum functioneaza o fisa de proiect din aplicatia noastra si iti poti crea chiar si tu una odata ce te-ai autentificat in plaforma.
2. Abonamentele ofera accesul nelimitat la toate serviciile platformei:
- Notificari cu ghidurile de finantare noi introduse in aplicatie, aparute pe site-urile oficiale ca ghiduri in consultare, lansate sau deschise,
- 1 credit GRATUIT /luna, care permite crearea unei fise de proiect,
- Informatii cu modificarile aparute pe fisele de proiect completate sau pe ghidurile in consultare, conform surselor oficiale,
- Alerte cu termenele din ghiduri pentru perioadele de lansare a apelurilor si depunere a proiectelor, pentru a nu pierde momente esentiale,
- Alerte cu privire la modificarile/ actualizarile din ghiduri, in functie de informatiile online,
- Baza de date cu toate proiectele create cu posibilitatea editarii si stergerii acesteia,
- Identificare parteneri proiecte: lista cu parteneri eligibili de unde utilizatorul poate selecta entitatea cea mai potrivita,
- Primire/Trimitere invitatii de participare in alte proiecte completate pe platforma, sub forma de parteneriat,
- Crearea de conturi secundare pentru companiile/organizatiile de tip corporate care vor sa verifice posibilitatea accesarii fondurilor pentru mai multe tipuri de beneficiari,
- Distribuire credite catre alti utilizatori al aceluiasi solictant sau catre alte conturi,
- Monitorizare si gestionare fise distribuite catre alte conturi, aflate sub aceeasi umbrela.